فروشگاه بزرگ اینترنتی ارزان مارکت
فروشگاه بزرگ اینترنتی ارزان مارکت

کارتون داستان اسباب بازی های ۱،۲،۳ دوبله فارسی

قیمت: 6000 تومان

کیفیت این ۳ مجموعه انیمیشن با بهترین و کم حجم ترین کیفیت ممکنه ارائه شده است داستان اسباب بازی (Toy Story) اولین انیمیشن بلند کامپیوتری والت دیزنی است که در سال ۱۹۹۵ ساخته شد و یکی از تحسین شده‌ترین و پرطرفدارترین انیمیشن‌های جهان است. خلاصه قسمت اول:وودی گاوچران ، اسباب بازی محبوب اندی بود . او به همراه اسلینکی ( سگ عروسکی ) ، رکس ( دایناسور ) ، پوتیتوهد ( کله سیب زمینی ) ، خوکی به نام ( هم ) و سایر اسباب بازیها در اتاق خواب اندی زندگی می کردند . این اسباب بازیها استثنایی بودند . آنها وقتیکه هیچکس در اطرافشان نبود ، جان می گرفتند . یک روز وودی همه اسباب بازیها را صدا زد و به آنها گفت : اندی و خانواده اش به زودی اسباب کشی می کنند و به همین دلیل است که اندی امروز تولدش را جشن می گیرد . اسباب بازیها نگران شدند . جشن تولد برای آنها ، به معنی ورود اسباب بازیهای جدید بود .

چه اتفاقی می افتاد اگر اندی اسباب بازیهای جدیدش را بیشتر از آنها دوست می داشت ؟ رکس با ناراحتی گفت : یکی از ما ممکن است کنار گذاشته شود وودی قول داد که جای هیچ نگرانی نیست چون اندی این کار را نخواهد کرد . اسباب بازیها با دلهره منتظر بودند تا اندی کادوهایش را باز کند داستان اسباب بازی ۲ (به انگلیسی: Toy Story 2) نام پویانمایی رایانه‌ای سال ۱۹۹۹ متعلق به شرکت دیزنی است. این فیلم ادامه داستان اسباب‌بازی ساخته سال ۱۹۹۵ است. به نظر منتقدین سایت آی‌ام‌دی‌بی ‌این انیمیشن دنباله‌سازی موفقی‌است که دقیقا به اندازه فیلم قبلی‌اش قدرتمند است. شایان ذکر است منتقدان از این فیلم به عنوان اثری تقریبا بی‌نقص یاد می‌کنند.
داستان اسباب بازی ۳ (به انگلیسی: Toy Story 3) یک پویانمایی سه بعدی/آیمکس آمریکایی در سال ۲۰۱۰ است، که توسط استودیو انیمیشن پیکسار ساخته و به وسیله والت دیزنی منتشر شد. این سومین قسمت از سری داستان‌های داستان اسباب بازی است، و در ۱۸ ژوئن ۲۰۱۰ در سالن‌های سینما ایالات متحده به نمایش درآمد و در ۲۴ ژوئن در سالن‌های استرالیا و در ۲۳ ژوئیه در بریتانیا و ایرلند اکران شد. لی آنکریچ که قسمت‌های پیشین این فیلم را تدوین کرده بود، و قسمت دوم را کارگردانی فنی انجام داده بود، در این قسمت به عنوان کارگردان به کار گرفته شده است.

برخی از ویژگیها
1) دوبله فارسی  2) 3 فیلم در یک DVD با کیفیت بالا  3) مخصوص سنین کودک و نوجوان  4) ساخته ی كمپانی والت دیسنی  5) ابتدا محصول را دریافت کنید,سپس پول را بپردازید!

خرید کارتون داستان اسباب بازی های ۱،۲،۳ دوبله فارسی

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 
 
 

fnonline

 




ارسال توسط ارزان مارکت

صفحه قبل 1 صفحه بعد